پیشروی سکه بهار آزادی و طلا و دلار

پیشروی سکه بهار آزادی و طلا و دلار

قیمت طلا و سکه امروز هم در ادامه روند افزایشی قیمت دلار در روزهای اخیر، مسیر صعودی را در پیش گرفته است به نحوی که اکنون سکه بهار آزادی در حال پیشروی در کانال 18 میلیون تومانی است.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار امروز در تلاش برای فتح کانال جدید، مجددا در مسیر رشد قرار گرفته است؛ در همین مسیر، قیمت طلا و سکه نیز رو به صعود دارد. امروز هر گرم طلای 18 عیار با رشد چشمگیری مواجه شد و حالا به یک میلیون و 686 هزار تومان رسیده است. قیمت طلا در طول یک هفته گذشته حدود هفت درصد رشد کرده است.

قیمت سکه امامی

قیمت سکه امامی امروز در کانال 18 میلیون تومانی اندکی درجا می‌زند. در حالی که قیمت سکه امامی دیروز به 18 میلیون و 600 هزار تومان هم رسیده بود حالا رقم این نوع سکه، 18 میلیون و 453 هزار تومان اعلام می‌شود. بر اساس همین قیمت، گفته می‌شود حباب سکه امامی به دو میلیون و 454 هزار تومان رسیده است.

قیمت سکه بهار آزادی

امروز سکه بهار آزادی پیشتاز بازار طلا و سکه است. سکه بهار آزادی که به تازگی به کانال 18 میلیون تومانی راه یافته است، امروز هم در همین بازه قیمتی پیشروی می‌کند و حالا به 18 میلیون و 554 هزار تومان رسیده است. سکه بهار آزادی امروز روی قیمت 18 میلیون و 398 هزار تومان بازگشایی شده بود. حباب سکه بهار آزادی اکنون دو میلیون و 565 هزار تومان است.

قیمت نیم سکه

قیمت نیم سکه هم امروز در مسیر رشد حرکت می‌کند. نیم سکه به تازگی به کانال 11 میلیون تومانی وارد شده و امروز هم در همین کانال پیشروی می‌کند. نیم سکه امروز روی قیمت 11 میلیون و 800 هزار تومان بازگشایی شده و اکنون هم به همین قیمت معامله می‌شود؛ با این حال قیمت آخرین معامله روز گذشته میلیون و 600 هزار تومان بوده که بر همین اساس امروز روند نیم سکه افزایشی است. حباب نیم سکه در حال حاضر سه میلیون و 807 هزار تومان است.

قیمت ربع سکه

قیمت ربع سکه امروز به هشت میلیون و 900 هزار واحد رسیده است. این در حالی است که قیمت بازگشایی این نوع سکه هشت میلیون و 800 هزار تومان بوده است. در حال حاضر حباب ربع سکه چهار میلیون و 899 هزار تومان است.

سکه گرمی

قیمت سکه گرمی امروز به چهار میلیون و 250 هزار تومان رسیده است. قیمت بازگشایی این نوع سکه سه میلیون و 850 هزار تومان بوده است. بدین ترتیب سکه گرمی با رشد قابل توجهی مواجه بوده که نشان از ورود سرمایه‌های بسیار خرد به معاملات سکه گرمی است. در حال حاضر حباب سکه گرمی دو میلیون و 279 هزار تومان برآورد می‌شود.

تقاضای زیاد و عرضه کاهشی

برخی معامله‌گران بازار افزایش تقاضا در بازار را عامل اصلی افزایش قیمت‌ها می‌دانند و معتقدند مردم از ترس از دست رفتن ارزش دارایی‌هایشان سرمایه‌ ریالی خود را تبدیل به طلا،‌ سکه و دلار می‌کنند.

از سوی دیگر برخی فعالان بازار نیز معتقدند یکی از مهم‌ترین عوامل نوسانات سنگین در بازار سکه، کمبود فیزیکی این فلز گران‌بهاست. کمتر معامله‌گری در روزهای ابتدایی هفته جاری حاضر بوده در موقعیت فروش قرار بگیرد.

در همین راستا اکوایران در گزارشی نوشته که این کمبود عرضه به اندازه‌ای بود که دیروز سکه در بازار نقدی بالای سطح 18 میلیون و 500 هزار تومان قرار داشت ولی در بازار فردایی، معامله‌گران حاضر به خرید سکه بالای محدوده 18 میلیون تومان نبودند.

بر اساس این گزارش، احتمال می‌رود که تقاضای احتیاطی تازه‌ای وارد بازار نقدی شده باشد، ولی معامله‌گران بزرگ همچنان سعی می‌کنند بااحتیاط گام‌های خرید خود را تنظیم کنند.

آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۲۲ آذرماه

به گزارش ثبت بهارستان آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان روز معاملاتی گذشته به شرح زیر است:

۱. هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱۶,۷۲۴,۰۰۰ ریال رسید.

۲. انس جهانی طلا به ۱,۷۷۹ دلار رسید.

۳. قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۸۶,۰۱۰,۰۰۰ ریال رسید.

۴. هر عدد سکه بهار آزادی به ۱۶,۷۲۴,۰۰۰ ریال رسید.

۵. هر عدد نیم‌سکه به قیمت ۱۱۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه به قیمت ۸۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۳۸,۷۰۰,۰۰۰ ریال رسید.

۶. قیمت هر دلار آمریکا به ۳۵۴,۱۱۸ ریال رسید؛ همچنین قیمت هر یورو به ۳۹۷,۵۵۰ ریال و قیمت هر پوند به ۴۶۵,۰۸۰ ریال رسید.

,
نوشتهٔ پیشین
خدمات مالیاتی در اسلامشهر
نوشتهٔ بعدی
حل مشکل محدودیت‌های اینترنت در اولویت دولت قرار گیرد

پست های مرتبط

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست