نام‌نویسی از نامزدهای دهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی آغاز شد

نام‌نویسی از نامزدهای دهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی آغاز شد

به گزارش بخش خبری موسسه ثبت بهارستان فعالان اقتصادی برای ثبت‌نام به عنوان نامزد دهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق تهران، باید مدارک و مستندات لازم را تهیه کنند تا برای بارگذاری در سایت ثبت‌نام یا ارائه به مسوولان ثبت‌نام در دبیرخانه هیات نظارت، دچار مشکل نشوند.

ماراتن دهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق‌های سراسر کشور، با آغاز فرآیند ثبت‌نام از نامزدها به طور رسمی آغاز شد.

بر این اساس اعضای حقیقی و حقوقی اتاق‌های سراسر کشور که داوطلب عضویت در هیأت نمایندگان دوره دهم اتاق‌های بازرگانی محل صدور کارت عضویت هستند از امروز، سه‌شنبه چهارم بهمن، تا پایان روز سه‌شنبه 11 بهمن، فرصت دارند‌ برای حضور در این کارزار رقابتی ثبت‌نام کنند.

با وجود اینکه ثبت‌نام نامزدها در این دوره به صورت الکترونیکی و در سایت election.iccima.ir انجام می‌شود، تدارک لازم برای ثبت‌نام حضوری نیز فراهم شده و از شروع زمان قانونی، تیم هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تهران در طبقه ششم ساختمان اصلی این اتاق مستقر شده‌اند تا در صورت لزوم مراجعان را ثبت‌نام کنند یا راهنمایی‌های لازم برای ثبت‌نام را ارائه دهند.

نخستین ثبت‌نام حضوری انجام شده و تکمیل شده در این روز نیز توسط یکی از اعضای کنونی هیات نمایندگان اتاق تهران صورت گرفت. هم‌چنین تعداد دیگری از نامزدها و مراجعان نیز برای اطلاع بیشتر از روند ثبت‌نام و مدارک به هیات نظارت مراجعه کردند.

آنچه که باید مورد توجه نامزدهای انتخابات قرار گیرد، تهیه مدارک لازم و همراه داشتن آنها برا بارگذاری در سایت، یا ارائه در محل ثبت‌نام است. در روز نخست ثبت‌نام، عمده نقص مدارک مراجعان حضوری و اینترنتی مربوط به «کد رهگیری دریافت شده از درگاه خدمات الکترونیک قضایی یا همان عدم سوءپیشینه»، «آخرین روزنامه رسمی تغییرات مدیران» و «صورتجلسه هیات مدیره مبنی بر تصویب هیات مدیره یا مدیرعامل» برای نمایندگان اشخاص حقوقی  اشخاص حقوقی بود.

هم‌چنین نامزدها باید مستنداتی مبنی بر دارا بودن حداقل یکی از شروط «حداقل فروش 15 میلیارد تومانی در یک‌سال»، «ارائه فهرست پرداخت حق بیمه شاغلان تامین اجتماعی حداقل 20 نفر شاغل در یک‌سال»، «ارائه گواهی انتخاب به عنوان صادرکننده یا تولیدکننده نمونه» یا «ارائه حداقل 2 سال سابقه مدیرعاملی یا عضویت در هیات مدیره در شرکت‌های اقتصادی که یکی از شروط فوق را داشته باشد»، را در اختیار داشته باشند که در سامانه بارگذاری کنند یا به مسوولان ثبت‌نام تحویل دهند.

نکته حائز اهمیت اینکه داوطلبان برای دریافت کد رهگیری جدید در قسمت سامانه گواهی عدم سوءپیشینه در درگاه خدمات الکترونیک قضایی باید به آدرس  https://adliran.ir مراجعه کنند.

,
نوشتهٔ پیشین
پذیرش 77 درصد اظهارنامه های فعالان اقتصادی بدون رسیدگی
نوشتهٔ بعدی
کلیه مشاغل پزشکی مکلف به نصب و استفاده از پایانه فروشگاهی هستند

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست